PİNTEREST

7 Kasım 2014 Cuma

BAYKUMAŞ



 Baykumaştan 4 veya 5 adet kumaş sipariş etmiştim. İçimden sürekli hediye kumaş koyarlar mı acaba düşüncesine kapıldım. Kargocu ya gittiğimde birde ne göreyim karşımda beklediğimden büyük kutu cıktı. Kutunun içinde ne olduğunu merak ettim ve koşarcasına eve gittim. Şükür ki eve vardım ve ilk yapmam gereken şey kutuyu açmak oldu. Benim sipariş verdiğim kumaşlar beklediğimden daha güzel çıktı ve artı olarak ardı ardına hediye kumaş koymuşlar resmen bayram ettim evimde.  Açıkçası internetten yaptığım alışverişlerde bazen beklediğim gibi gelmeyebiliyor. Ama baykumaş gerçekten bana sonsuz güven verdi. Baykumaşa çok teşekkür ederim ve herkese kesinlikle tavsiye ederim :)
 Bu kumaşları kesinlikle en güzeli ile değerlendirip size göstereceğim inşallah.


 BOL GÜNEŞLİ HAFTA SONU DİLERİM..

2 yorum:

  1. uzun zamandır netten alışveriş yapmıyorum.. elimle dokunarak almak hoşuma gidiyor.. güzel kumaşlara benziyor :) kazayağı baya trend şu sıralar.. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. bende senin gibi düşünüyordum ama baykumaş farklı kumaşlar geldiğinde mutlu olacağınızdan eminim :)

      Sil