PİNTEREST

6 Kasım 2014 Perşembe

hayvan sevgisi


Çocukluğumdan beri hayvan severim. Onlara çok bağlıyım onların nasıl severseniz ne kadar severseniz o şekilde karşılığını alırsınız.
Yeri geldiğinde komik hareketler yapıp sizi güldürür ve yeri geldiğinde en stresli zamanlarınızda bile o masum bakışları sizin sıkıntınızı unutturabilir. Bence Onlar her zaman ama her zaman sevgiyi hak ediyorlar. Ne olur o sevimli hayvanlardan korkmayın onlar sizin korkularınızı anladıkları için kaçarlar.
İyi ki bu sevimli hayvanlar hayatımızda var diyorum. Resimde gördüğünüz sadece kuşlarım olduğunu düşünmeyin.
Bir köy hayatında ne varsa bende de var. Kedi, köpek, kuzu, keçi, tavuk, civciv.

Daha ilkokul birinci sınıftaydım. Arkadaşımla okula giderken bir köpek gördü ve koşarak yanına gitti, sevdi. Beni de çağırdı ama ben korkudan gitmemiştim. Okul çıkışı farklı bir arkadaşımla eve gidiyorduk, aynı köpeği gördüğümde yanına koşarak gittim ve aaa sabahki arkadaşım bu köpeği sevmişti ısırmıyor derken kolumdan bir tuttu ve ısırdı. Çığlıklarla bıraktı beni ve ben ağlayarak eve geldim. Babam durumu anlayınca hastaneye götürdü tabi. Hemşireler iğneyi hazırlayıp göbeğimden iğne vurdular. Babamın köpeğini bir şeyler yapacağını duymuştum çok üzülmüştüm. Kendi kendime karar almıştım daha çok seveceğim beni ısırdıkça daha çok seveceğim demiştim. Bir süre zaman geçtikten sonra sokakta ne kadar yavru kedi varsa köpek varsa eve topladım. Beslemek istiyordum onları. Onlara baktıkça mutlu oluyordum. Ve ben o zaman daha çok bağlı kaldım. 
Herkesin daha çok hayvanları sevmek ümidi ile.

2 yorum:

  1. merhabalar, bütün hayvanlara bakabildiğiniz için çook şanslısınız :)))
    benim de sokakta beslediğim 6 yavrulu bir köpeğim ve 4 yavrulu bir kedim var :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizde şanslısınız bence bu güzelliklere bakabildiğiniz için :)

      Sil