PİNTEREST

23 Aralık 2014 Salı

bebek kıyafeti

NE zamandır aklımda bebek kıyafeti dikmek vardı. Bu sefer kendimi değil çocukları sevindirmek istedim. Tabi çocuklardan önce anneler mutlu oluyor. Sevimli mi sevimli bir bebeğimizin kuzenimin çocuğuna elbise dikeyim dedim. Uzun zamandır bununla uğraşıyordum bir yandan işlerin yoğunluğu bir yandan hastane randevuları derken ancak boş zamanlarında bunu değerlendirebildim. Şükür sonunda bitti. Yarın Ankara’ya gönderiyorum bakalım beğenecekler mi? Hediye aldıklarında yanında olmak onları görmek isterdim sevinçlerini ve bebeğin üzerine giyildiğinde nasıl duracağını görmek isterdim ama artık fotoğraf rica ederim. :)
 elbise dikimi ne kadar basit gibi görünse de emek ister uğraş ister dikkat ister ince iş ister. çok nazlıdır dikiş dikmek çoookk

 resimleri bir türlü güzel çekmeyi öğrenemedim. 
aslında bu şort o kadar sevimli oldu ki yakından görseniz giydirmeye kıyamazsınız :)
arkasında üç katlı fırfırlı popo kısmına gelince kabaracak ve sevimli olacak

bu da ön cebin üzerine fiyonk yapmadan önceki hali
birde yuvarlak çanta diktim onu fotoğraflamayı unutmuşum bir daha ki sefere inşallah.




mutlu huzurlu hafta olsun. inşallah beğenirsiniz yorumlarınızı bekliyorum :)

9 yorum:

  1. Çok tatlı olmuş, ben fiyonksuz halini daha çok beğendim :) Tabi bir fotoğraf gönderirlerse, tatlı tatlı bakarız biz de, güzel olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim giyilmiş hali ile fotoraf gönderirlerse hemen buraya koyarım :)

      Sil
  2. çok şeker bayıldım yaa
    fiyonkları hep sevmişimdir çocuk kıyafetlerinde ayrı güzel oluyorlar
    güle güle giyinsin şirin bebiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim bende sizin begenmenize bayıldım :)

      Sil
  3. Canım çok güzel olmuş eline ve emeğine sağlık :) Fotoğraflarda ki tek sıkıntı ışığı ayarlayamamışsın biraz gölgeli çıkmış ama yinede fırfırları belli :) küçük hanım giysin birde üzerinde görelim :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş gerçekten ellerine saglik.

    YanıtlaSil