PİNTEREST

12 Ağustos 2016 Cuma

GÜL KURUSU





Günlerden İzmir. Denizlide oturduğum halde eşimle benim İzmir tutkumuz var, oraya taşınmak yerleşmek hep hayalimiz, bir gün ama bir gün gidip taşınıp orada huzur bulacağız derken, iş imkanları buna izin vermiyor.
ve biz yine hayal kurmaya devam edelim. :)
 İzmir'e gezmeye gittik günlerden yağmurlu bir gün hemde yaz yağmuru bebeğimiz kucağımda uyuyor ben etrafa bakınıp gezerken eşime bakmak için arkamı döndüğümde bir baktım ki elinde çiçeklerle bana bakıyordu. Günler geçtikçe bu güller ilk günkü gibi durmuyor tabi bende onları kurutup hatıra kalsın diye böyle bir şey yaptım. Gülleri dallarından ayırıp bir kaç yapraklarıyla beraber bu altın renkli tapağın içine koydum. Masamın ortasında pek bir şık oldu. Aslında sprey sıkarsak daha uzun ömürlü olur diye düşünüyorum. Benim sprey olmadığı için şimdilik böyle duradursun dedim. 


 Baktıkça o günler aklıma gelince yüzümde gülümseme belirleniyor.

Beyaz kalpler nikah şekerimden kalma. Fazla gelen nikah şekerlerin kalpli süslerini ayırıp tabağın içine koydum, gül kurusu ile karıştırdım. Ben çok beğendim umarım sizde beğenirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder