PİNTEREST

27 Ağustos 2014 Çarşamba

KARADENİZ GÜZELİ

Çok fazla ara vererek yazıyorum çünkü yoğun oluyorum kusura bakmayın hoş görün lütfen :)

eveeeet bu seneki tatilimi Karadeniz de yaptım.
O kadar çok güzeldi ki rüya gibi geçti gitti. Eşime dedim bir daha bir daha gidelim deyince gülüyor tamam diyor beni avutuyor. Ben Manisalı olduğum için bayramda Manisa ya gittim bayram sonrası için yıllık izin aldım ve bayram bittikten sonra yola koyulduk iki aile bir arabada gittik. Manisa dan  başlayıp Karadeniz e kadar hangi iller geliyorsa gezerek gittik. Manisa, Balıkesir, Bursa, Bilecik, Bolu, Karabük, Kastamonu Sinop, Samsun, Ordu, Giresun, Trabzon, Rize de Ayder yaylasında noktalayıp döndük. Daha vaktimiz olsaydı Artvin e gidecektik ama zamanımız kalmadı ve döndük.
Her şehrin ayrı bir güzelliği vardı. Hepsine hayran kaldım ama en çok ayder yaylasına bayıldım o kadar çok yeşillikler vardı ki şehri soğuk ama insanları sıcakkanlıydı. Eşim de çok beğendi hatta arsa bile almayı düşündü. Rize ayder yaylasına gittiğimizde soğuk ve yağmurluydu hatta yaz gününde kimse inanmaz ama yağmurla beraber çok az kar da yağdı. Sasırdım ve hayran kaldım. Herkes polar ceket ile gezerken ben şal ile idare ettim. Bana dediler de inanmadım ama oradan ceket alayım dedim bulamadım. sadece yeşilliklere bakarak seyrederek huzur buldum. İnsanlara baktım çok güzellerdi sıcakkanlılardı 88 yıllık bir restoranda giriyorsun kendi yeriniz gibi davranın diyorlardı gençler vardı gülümsüyorlardı yolda karsıdan kalabalık geliyorlar ve sana buyurun abla diyerek yol veriyorlardı. Alışveriş yaparken eşim pazarlık ederken eşim denizliler tuttuğunu koparır, pazarlıkçıdır diyordu. Ama karşındaki abi Karadenizliler inatçıdır diyordu, ama yinede pazarlığa uyuyordu. Bense onları uzaktan seyrederken ah dedim Karadenizli olmanın zorluğu var mıdır acaba dedim. Orada huzur buldum yeşilliklerde kayboldum. Birde yeşil rengini sevmiş olunca.













































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder