PİNTEREST

11 Aralık 2013 Çarşamba

ÜLKER HAYATI DOLU DOLU YAŞA LAVİVA

BİR reklam şarkısı var dilimde sürekli söyler oldum.
HAYATI DOLU DOLU YAŞA LAVİVA
Reklamlarda gördüğüm ve dışarıda gördüğüm laviva resimlerini, ben bu çikolatayı keşfetmem gerek dedim. Tükettim ama nasıl tükettim bir daha istiyorum dercesine tükettim. İçindeki çocuğu dışarı çıkarıyorsun, mutlu oluyorsun, kendini hayal dünyasına atıyorsun. Çikolata bitince reklamlardaki şarkı dilimde devam ediyor.

Ben reklamı çok güzel buldum. Dün iki kez markete girdiğimde lavivayı bulamadım. Sorduğumda ise firma yetiştiremiyor dediler, şaşırdım tabi, demek ki herkes benim gibi düşünerek tüketiyor bunu dedim. Başka çikolata al dediler lavivadan başkası olmaz dedim :)
birde şarkısı dilimde;
içimde bir mutluluk var, neden sorma komik kaçar
içim içime sığmaz, dolup dolup taşar
laviva, hayatla dolu çikolata
laviva hayatı dolu dolu yaşa :)

not: firmaya sesleniyorum yetiştirin bizde alalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder