PİNTEREST

15 Kasım 2013 Cuma

sonbahar :)

MERHABALAR
Evet, her mevsimin ayrı güzelliği olduğu gibi sonbaharın güzelliğini yaşıyoruz.
Çay zamanı sıcak çikolata zamanıdır sonbahar, yağmuru seyretmek ve onun huzurunda yürümektir belki de. Kanepede yanladığı gibi kalmaktadır. Sokaklar sessiz, sokakta oynayan çocuklar eve kapı önünde toplanan komşuların eve girme zamanıdır sonbahar.


DEĞİŞİKLİK
Geçen yıl koton mağazasından aldığım cekete değişiklik yapmak istedim. Biraz kilo verdiğim için ceketimde büyük gelmeye başladı. Bende kol, yaka ve etek ucu manşetlerini çıkardım. Yaka manşetini biraz daha kısaltım. Kol ve etek ucunu astarla kapattım. Biraz daralttım.  Epey uğraştırdı tabi sağolsun deri olduğu için 4 adet makina iğnesi kırıldı.
 Ve böylece yeni haliyle giymekle mutlu oluyorum. J
Aşağıdaki ceketim eski hali


buda yeni hali

havalar soğumaya başladı bile, herkezin tatlı sıcak çikolatalı hafta sonu diliyorum :)

2 yorum:

  1. Benim için salep zamanı sonbahar ve kış :) Çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil